söndag 22 januari 2012

Gratis mat utan dumpstring och missat min livräddarinna

Gud tänker att han ska köpa mig. Det går ganska bra.
Cafebiträde: Det blir 75 kr. (paus) Köpet gick inte igenom.
Jag: Va, gjorde det inte!
Cafebiträde: Jag bjuder på det. Men bara så att du vet att det inte gick igenom.
SICKEN FRUKOST. Gratis!

Jag försöker i mitt inre glömma att mitt hjärtas drottning Maya Jane Coles spelade på Berns i lördags och gick på EFTERFEST med mina kompisar, och att de aldrig NÅGONSIN glömmer att skicka mig ett facebookevent utom just DENNA GÅNG. Och att hon tydligen (som en anade) är sjukt lesbisk. Jag försöker tänka bort att jag missade en av världens mest talangfulla musiker och producenter, och en chans att övertala henne att göra något ihop med mig. Mitt hjärta blöder och jag må vara rätt känslig överlag just nu, men jag bölar nästan när jag hör den perfekt placerade basen i denna låt med hennes dub-alterego Nocturnal Sunshine:




Fy helvete vad bra hon är. Okej nyårslöfte: (utöver att stryka mina kökshanddukar) Se Maya live.

Inga kommentarer: