torsdag 5 januari 2012

Flytt, pack och plastblommor

Hej alla. Mitt internet på mobilen fungerar inte och minnet på min hårdisk har tagit slut. Allt är en röra i både hem och psyke, men det är helt okej.
Jag har i övrigt fantastiska vänner som hjälper mig att packa. Juliana har kommit varje dag och hjälpt till, Mattias och Siri har hjälpt mig massor, Ck är påväg hit och jag är så tacksam och glad att ni finns. Jag hade på allvar aldrig fixat det utan er.
So far:


På måndag börjar skolan igen och det verkar som att det kommer bli en fantastisk termin, och jag önskar verkligen att utbildningen var ett år till. Det hade suttit fint. Men nu är det bara att kämpa på med ansökningar till DI och Individuella osv. Jag tror inte att jag kommer in på något, men jag försöker mitt bästa. Ansökan till DI är i sista mixningen nu, så jag kommer att lägga upp den snart. Jag är nöjd, men den är svårmixad. Och jag vill ju i vanlig ordning alltid pilla mer. Men ofta blir det sämre av för mycket pill.
----
Ett litet husmorstips från en tant på jobbet, såhär kan man också sköta sin plastblomma och pyttetomte. Skrattade så jag fick ont i magen. Vi ska gifta oss på fredag.

Inga kommentarer: