lördag 7 januari 2012

En helkväll till!

Igår hade jag en himla bra kväll. Först hängde jag med Emma i flera timmar, drack öl och pratade om kärleken och livet. Jag gillar Emma så mycket, vilken tur det var att vi började i samma klass.
Sedan mötte jag upp Anna och lite folk och gick vidare till Nef. Ungefär det sista jag trodde jag var sugen på här i livet. Men efter att Julia fick oss förbi hela långa kön, vi kom in gratis, fick gratis garderob och att jag vips hade en gratis öl i min hand så var det visst roligt. Dansade till kommersiell skitmusik och hade jättekul i ett par timmar. Men när jag fick en cider utspilld över mig, från min fina kavaj till mina byxor och över mina nya skor så tappade jag peppen. Ibland vill det till så lite åt både det ena och andra hållet.
Alltså. Anna. Anna är det snyggaste som finns och den bästa jag vet, och vore hon inte en bästis så skulle jag vara dunderkär i henne. Den dagen hon hittar sin kvinna i livet är en fin dag, och hon måste vara världens bästa annars får hon spö.


Här är min packning. Bara högtalare, micro och vattenkokaren som ska ned. Sedan är nog allt i sin ordning. Imorgon bär det av.
Världens största tack till Juliana. Hon har varit fantastisk; tre dagar har hon hjälpt mig och verkligen ställt upp, styrt upp och peppat och det finns inte en chans att jag hade fixat det utan henne. Vilka vänner jag har.
Här står jag och försöker vara kall och hård i min kavaj man inte ser.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hjärta dig. Verkligen. Så himla fantastisk tur att du finns.

Niki Yrla sa...

Och du. Puss.