söndag 15 januari 2012

Drömmen om Elin och en trevlig dag

Idag är jag glad över flera saker:
* Passionsfruktsbakelsen jag och Anna åt till frukost på Le Pain Francais. Det ska bli vår nya söndagstradition.
* Vår fantastiska shopping! Utöver det på bilden, som förövrigt är ytterst fisig i sin tolkning av fantastiska färger, shoppade jag strumpbyxor och hårnålar (det är dags nu.)

* Världens godaste pizza som vi åt. Det var grillad aubergine, zucchini och paprika på, samt balsamvinäger. En njutning för själen.

* Att Anna är en så fantastisk vän!
* Att min mobil varit tyst idag.
* Att mitt hem är så mjukt och fint och trevligt. Här är min klänningsgarderob. Den lyser av sig själv när man öppnar dörren. High tech.


* För några månader sedan gjorde Anna en film som heter "Drömmen om Elin" där jag och Anna sitter i klänningar, dricker vin och diskuterar Kvinnan. Som i detta fall heter Elin och har en kanin trots att det är rätt mesigt. Den finns på Vimeo nu, se den HÄR!! 12 min lång är den.

Inga kommentarer: