fredag 13 januari 2012

ANSÖKNINGARNA KLAAARA

ÄNTLIGEN. NU har jag skickat in mina ansökningar.
Till DI var det alltså följande:
Tonsättning av Påsk (Strindberg) som jag även kallar: How you smell by Niki Yrla
CV
Tre intyg
Personligt brev
Ansökan om dispans (för min del)
Och till Individuella så skickade jag in två låtar och ett personligt brev.
Är helt slut.

Dessutom har jag hunnit packa, flytta samtidigt som att hela mitt liv vänts uppochned, nästan hunnit göra klart två nya låtar, gått en vecka i skolan, ikväll ska jag ut på galej och i helgen ska jag flyttstäda.
Någon gång i livet när jag sitter med min fantastiska fru i vårt hus och allt är bra och tryggt så kommer jag undra hur tusan jag orkade med allt det här nu, när allt jag egentligen borde vara kapabel att göra är att ligga under mitt täcke. Men det är bara att köra. Nu kör vi.
Jag är stolt över mig själv och jag har helt underbara vänner.

Såhär ser min lägenhet ut:


1 kommentar:

Anonym sa...

Müsisch! Och väldigt prydligt. Pappa undrar var du har gitarrerna nu när hans magnifika uppsättning av hållare inte längre finns? Trivs du i området? Har du upptäckt något kul i omgivningen? Såg att den trevliga affären Bagaren & kocken inte ligger långt från dig. Får ta en tur till dig framåt våren. Puss, Ma