onsdag 14 december 2011

Yrla - Love me in the morning (live @ Fängelset)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har tyvärr ingen lägenhet att komma med. I allafall inte i rätt stad. Men jag kan skriva en önskning eftersom du verkar tycka det är kul. Kan du inte skriva som du gjorde om din tjej fast med dina kompisar!!! Dom skymtar ju förbi här ibland, tycker det vore kul att höra om hur du träffade dom och vad det var ni ”kompisföll” för hos varandra. Jag kan själv tänka tillbaka på när jag och min bästis träffades och det kan nästan kännas som en romantisk historia fastän det inte var sådan kärlek. Förövrigt kan du ju hälsa din kompis Malin att hon är sjukt snygg! Hade jag varit det minsta gay så... Oj nu vart det här lite långt, ville egentligen bara säga att j´adore din blogg! Du verkar vara en renässanskvinna av rang – dj:ar, modellar och tar hand om tanter, det finns ingen hejd på´t! Kram, Felicia

Niki Yrla sa...

Toppen!! Det ska jag hälsa! Hon/han/hen håller på att konvertera till transsidan så det kanske går bra ändå?
och TACK. Blir alldeles lycklig.