söndag 13 november 2011

Jag och min jacka?

Nu ska jag bege mig på en dagstur till Herrljunga och äta lunch med kvinna, svärmor och svärbästis. Samt gå på äkta småstadsbio. En film per helg visar de, och då är man ju inte sen att slå till.
Igår hade vi Mansionmöte mellan 20-00, strikt inplanerat. Vi drack öl, åt efterrätter och ostgratinerade nachos, berömde varandra för hur bra vi är på diverse instrument och talade därefter om t ex sockiplast. Och lite annat trevligt. Jag älskar att spela bas. Och det känns fantastiskt bra att mina bandkollegor tycker att jag är grym och kreativ i mitt spelande. Mansion kommer gå långt! Och Juliana är vår underbara fräschör; repen har blivit mer än tre gånger så roliga och bra sedan hon kom med. Snart på en scen nära dig.

Okej, denna jacka har jag köpt för nästan 2000. Ska jag behålla den? Hjälp mig nu, kan verkligen inte bestämma mig.
Vet inte hur väl det syns men den är alltså marinblå med svart, kort fejkpäls i fodret.


Inga kommentarer: