torsdag 6 oktober 2011

Paris och Paris och hur man lagar en iphone

Mobilolyckan fick ett lyckligt slut då den, med lite påputtning, återuppstod från dödsriket. Alla med iphone, lyssna nu: Om den dör; håll in sättpå-knappen och runda knappen samtidigt i 15 sekunder. Voila.

Idag ska jag och Anna på biodejt. Det ska bli trevligt. (Obs, anna är fortfarande singel. Och snygg. Finns all anledning att lägga in en höststöt så slipper hon dejta mig.)
Såhär gulliga är vi, dagen till ära.


Vi ska se Midnight in Paris. I diverse recensioner står det att den är ganska kass men älskar man Paris kan man ju se den ändå. Jag älskar Paris så jag ser den ändå.
Och nästa helg ska jag, om jag kommer igenom med mitt icke namnbytta pass, bege mig till just denna staden. Det var 1,5 år sedan. Det ska bli fantastiskt. Jag vill hinna allt. Men jag och Ida har kollat upp på Google Maps att det finns både vinaffär och en välsorterad (vad det ser ut) fruktaffär på vår gata så egentligen behöver vi bara gå utanför dörren. Men en houseklubb a la Rex och något lesbiskt ska en väl lyckas hinna med ändå. Och någon lyxig middag. Och second handshopping. Har fått mitt csn nu (!!!!) så jag är stormrik. Kommer ha en ny garderob vid hemkomsten. Eller två. Hurra!

Inga kommentarer: