onsdag 21 september 2011

Ensamma bönder och mjuka djur

Jag känner mig en aning understimulerad. När man sitter tusen timmar framför datorn och producerar i skolan - vad ska jag göra hemma då? Mina hjärna är mos, så sitta ytterligare timmar framför en trettontumsskärm är inte min främsta prioritering. Och efter att ha jobbat i fyra år med att gå gå gå hela dagarna, så är det en aning påfrestande att plötsligt bara sitta ned jämt. Jag har nyss blivit frisk(are) så jag kan inte träna heller. Jag är ett muskellöst, stelt paket som äter alldeles för mycket salt och socker och fördriver för mycket av min dötid med att sova.
I övrigt så. (Är jag lycklig över Ensam mamma söker och i synnerhet Bonde söker fru. Sicken kvalitets-tv! Nu vet man varför man lever.)

--
Jag och Ida fotade med Nettan (Kock), och Selma på ett hörn (djuret). Jag vill ha djuret. Det är ett av de bästa djuren jag vet. Man vill bara stjäla henne och ha henne på huvudkudden:

Inga kommentarer: