fredag 19 augusti 2011

Parentes.

Så mycket att skriva och så mycket att göra, så svårt att prioritera när jag inte vet om någon läser min blogg längre, ge mig ett tecken!
Har t ex:
Gjort klart Saltholmenlåten med Ck (och vår duo Rip Model) och den är uppe närsomhelst, varit på Idas landställe och haft det underbarare än underbarast, jobbat sista jobbdagen idag, köpt en handrecorder så nu ska här börja samplas, ska nu in till stan och träffa Saloua som är på besök från Paris, senare ikväll djar jag och Ck på Feed the horse Jazzhuset (kom!), bokat Parisresa i Oktober med Ida, börjar skolan på måndag, Malin är på besök från Stockholm och har varit här nu i 1,5 veckor..
Allt händer! Roligt! Vad gör ni! Skriver snart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blogg ibland! Tyvärr har jag inte tid att följa bloggar lika slaviskt som jag en gång brukade göra, men då och då hittar jag en timme. Vad händer? Nu ska jag gå och dricka viiiiiiin. Hej.

Anonym sa...

Jag följer din blogg och blir alltid glad över uppdateringar. Såru vet!