fredag 12 augusti 2011

Födelsedag, tequila och veckorna.

Min Malin är här hela veckan och det är så himla fantastiskt. Förgyller ens födelsedag t ex.
På min födelsedag (i onsdags) vaknade jag kl tio över fem av att Ida ringde och grattade mig. Sedan somnade hon nästan i luren. Fina tjej.
Efter jobbet så gick jag och Malin på en shoppingrunda som inkluderade en fluga (till Malin), två randiga tröjor (till mig) och tre passionfruktsmoussebakelser (till oss). Det godaste som finns i hela världen, har bestämt mig för att unna mig minst en varannan vecka. Helst en hel tårta om dagen.


Efter att jag och Malin flytt hem i ösregn och åska, torkat en aning och samlat nya krafter med hjälp av tjusiga kläder så begav vi oss till Kellys för att fira mig efter konstens (Kellys) alla regler (drink med tomtebloss i.) Det kom så fina människor och jag fick paket och allt (hembakad kokoschokladkaka, ett pappeshjärta, två mentos, kokosbodybutter, en drink, två öl, en tequila) och det var fab. Sedan blev vi fulla och började härma surikater.


TEQUILA
Freymaster förgyller livet.
Bad Malin tänka på alkohol. Glad blev hon.





--
De närmsta veckorna känns så spännande. Har min sista jobbhelg nu med Charlotte och hon är så bra, så det kommer bli bra. På söndag åker jag utanför Växjö för att spendera tre dagar med min käresta. Sedan jobbar jag min sista jobbvecka, därefter får Göteborg franskt besök och sedan börjar jag skolan! (Och helgen därefter ska jag hajka.)
Har schemat för första veckan i skolan och den inkluderar t ex övernattning på en sommargård, samt friluftsdag. Blir alldeles glad i magen och nyfiken. Och nervös. Tänk att jag ska plugga va. Kunde ingen väl tro.

Inga kommentarer: