torsdag 7 juli 2011

Tre kvinnor man gillar. + PMS

Idag köpte jag biljetter till I blame Cocos dj-set på lördag, dit jag och Anna skall skrida. Kanske ska jag påminna henne om vårt romantiska moment på Way Out West; hon stod i korta jeansshorts och pratade med några hipstersnubbar. Jag stod bredvid, stirrade och smaskade på min langos. Det minns hon nog.

Idag skulle jag träna för första gången på en månad. Kom till gymmet. Hade glömt mitt lås. Köpte ett nytt, för att känna mig redigt seriös. Ställde mig på löpbandet. Fick akut mens. Plus mensvärk. Hade inga tamponger. Eller Voltaren. Blev ett kort pass, knep igen min blodflod efter bästa manöver i femtio minuter.
Sedan skulle jag köpa en dammsugare, skulle tydligen finnas en billig på Expert enligt min mor. Jag slussades från den ena Expert till den andra och alla skyllde sina dammsugare på varann. Började ana att Gud hatar dammsugare. Känner bara en person som är (en aning) kristen och hon har ingen dammsugare, så nog kan det ligga något i det.
Ville bara dö, slå någon och PMSa ifred så tillslut SKET jag i Expert och straffade dem (och mig) med att köpa en annan (dyrare) på Elgiganten istället. Nu är här rent och förtjusande. Alla är välkomna på öl. Man är välkommen att adoptera min gamla, trasiga dammsugare också. Man kan använda slangen som en tjock telefonsladd, så trasig är den.
..


Underbara Maya Jane Coles har gjort en remix på Little Dragons låt Ritual Union. Fantastiska kvinnor, fantastisk låt. Avlider.

Sådan här musik hade jag velat göra. Sjukt vackert. Ska jobba på det.


Ladda ner den gratis (i bra kvalité) HÄR.

Inga kommentarer: