söndag 3 juli 2011

Sista kvällen i Stockholm.

Sista kvällen i Stockholm på ett tag. Idag har varit en glad dag, med fantastiskt mysig frukost med Malin och Anna, promenader, syriansk sång och nästan-Segway, Elin-fika och Hannah-middag.
Imorgon ska jag sitta på min dyra, dyra plats och åka tåg hem i tusen timmar, innan jag åker till Saltholmen på kvällskvisten.

Gåtan löst. Anna Ternheim är 180 cm - alltså INTE 190. Detta bevisade hon själv med en "chatta-med-Ternheim"-konversation på Aftonbladet där hon avslöjade sin längd. Nu vet vi. Så skönt.

På tisdag ska jag gå till Skatteverket och lägga till Yrla i mitt namn. Bör nästan firas med champange eller motsvarande billigt bubbel. Det ska bli roligt. Mitt förnamn är då alltså tänkt att vara Niki Yrla, men med mellanrum och inga konstigheter; kommer inte be någon kalla mig annat än Niki. Bara en fin grej, som jag tänkt över i många år. Nu kan jag ÄNTLIGEN skaffa mig ett id-kort, efter att jag slängde mitt förra i papperskorgen för tre år sedan.

Sommarens hit! Brooklyn summer ale.
Grädde med jordgubbe, och en Hannah.
En liten smutsig flarra med lerre. Till frulle.

Installacione, med godis. Dock ej vi som byggt.

Bubbel mitt på dagen.
Så sjukt rolig bild. Vi ser så jäkla skeptiska ut. Ivan goin down the flo.
Med två av mina allra bästa.

Inga kommentarer: