onsdag 27 juli 2011

Malmö/Köpenhamn/vidriga män

Helgen bestod av Malmö, Köpenhamn, Ida, Tove, Helena och jag. Lite bilder:

Tove!


Ormbad.

Helena och ida.


Frysa i Köpenhamn.

Vela.




En av de bästa djs jag hört, inträdet var 20 danska kronor inkl garderob (och div vidriga män)
Hemresa med färdkost.

Havreknas. Till exempel.

Nöjd Brämhultskund.


Hemfärd till Götet.


---
På den här klubben i slakthusområdet vi hamnade på så kom det en snubbe bakifrån och la händerna på mina höfter och tryckte sig emot mig. Jag reagerade i adrenalinrus på en hundradels sekund, vände mig om och siktade på hans axel och slog honom det hårdaste jag kunde. Han vände sig om och såg ut som att han mött döden. Skrek på honom på svenska i någon minut innan jag dundrade iväg, och tänkte sedan att ursinnet inte innehar någon logik. Tror förvisso det gjorde jävligt ont när jag slog honom på axeln - det lät klonk - men hade jag fått välja hade jag siktat på helt andra ställen.
Men jag får vara glad att jag fick adrenalin iallafall, i andra fall har jag fått en sådan chock att jag bara stått som ett fån. Inte för att jag i något fall är ett fån, det är så jävla oförståeligt att det är 2011 och att män fortfarande tror sig ha rätt till ens kropp under alla omständigheter.
Låt mig berätta att det inte finns en enda person utom jag själv som har en självklart rätt till min kropp, oavsett om det är en främmande man på en klubb eller min partner. Detsamma gäller alla andra. Jag kan inte acceptera att det finns sådana män, de är så jävla sjuka att de ska få åka till en egen planet där de kan hålla på och jucka på varandra. Djuriska, vidriga, respektlösa jävla vider.
Klart slut.

Inga kommentarer: