onsdag 25 maj 2011

Spy bar, romantisk resa och Matte B

Imorgon är det Spy Bar-dags och denna tjusiga poster har gjorts kvällen till ära. Känns fantastiskt:


Jag kom vidare till andra delen av Music Collage, så idag är det en intervjudel och lite mer uppvisningar. Tänkte då spela denna:
Honey by Niki Yrla
Hoppas hoppas hoppas.

Imorgon åker jag och Ida på romantisk weekend till hufvudstaden, och jag ska lära henne allt jag kan. Hon har önskat sig ett lesbiskt danstema på fredag kväll, är det någon som vet något? Sist tog jag henne till ett sävigt Högkvarteret och Momma och hon var ytterst besviken. Det får ju för allt i världen inte upprepas; en vill ju kunna tillfredställa sin ljuva kvinnas behov.
(Hon försöker i sin tur tillfredställa behov jag inte visste att jag hade. Matte B-behovet till exempel. Med kärleksfull hänsyn till min adhd tog hon en kort intensivkurs i bråk - obs! mattebråk - och ekvationer för mig vid frukostbordet, klockan åtta imorse. Jag var jätteduktig. Och hon var en fantastisk lärarinna. Vilken tjej jag fått mig.)

Inga kommentarer: