söndag 29 maj 2011

Ett stycke Stockholm.

Efter en romantisk weekend i Stockholm är jag hemma igen, jättetrött och orkeslös och glad. Men tiden går så fort att det är lite läskigt. Vill tillbaks igen. Men min semester börjar om bara en månad. Mindre! Tre veckor. Inte klokt.

I min gamla lägenhet hittade Ida all utstyrsel en kvinna behöver för att känna sig riktigt vacker:


Införskaffade mig en liten hipstermysse för att matcha Möglan:
Och placerade mig kungligt i en Josef Frank-fåtölj. Värde: 35 700 :-
Malin visade sina designer-skills:
Och sin förmåga att bredda sin mun, även i sitt tröttaste skede:
Det var för kallt för den där glassen, men vi valde iallafall några olika hus vi tänker flytta in i:
Så fult som de inrett därinne borde de vräkas!

Vi klädde upp oss i våra finaste lilla svarta och begav oss till Shanti för en romantisk måltid. Vi delade jämställt på notan och hetsdrack en stark drink som inte var vår, och fyllde upp med vatten. Såsom sig bör.
Konverterade till ålderdomen:
Frukostfika med mina surikater:

Kulturhuset och panorama:


Sedan var det ju Spy bar och dans och öl med Hannah och middag med mina föräldrar, promenader osv etc etc men en kan ju inte dokumentera allt i sin väg.

Inga kommentarer: