söndag 17 april 2011

Ladyfest-turné!

Denna helg har jag och min bästa bästa Cknd girlfriend varit på en liten Ladyfest-turné i dagarna två. Först tog vi Inkonst i Malmö och sedan tog vi Yaki-Da. Så fruktansvärt roligt har vi haft det, på alla vis. Och vi har varken behövt gå hungriga eller törstiga.
Malmö:
Under tågresan lyckades vi charma till oss två plastglas till vår medhavda ekologiska öl och under de åtta minuter vi stod still vid en station (vilken?) så hann vi kuta till Pressbyrån och köpa oss lite ostbågar och dessutom vi bjudna på choklad på köpet. Sicken lyx!

Ck, Paola (som jag inte träffat på.. fyra år?) och Tove. I egna höga, stiliga personer.
Dansgolv på ingång.
Logen!! Som vi delade med den vackra Le Fleur. Och allt stiligt den hade att erbjuda. Utöver detta ni ser: vin, öl, pepsi. Kungar för en kväll.
Finaste Tove.
--
Malmö var fruktansvärt roligt, men i Göteborg sprudlade det med förfest, massor av vänner, kärlek, ett enormt Yaki-Da och ett brutalvilt dansgolv trots den tidiga timman (22-00). Har massor filmat men jag kommer inte in på mitt youtube-konto..
Har därför bara en bild från efteråt, på Mathilda och Ida (aka Nils Karlsson Pyssling) i Brunnsparken. Filmerna kommer så småningom.


TACK Ladyfest Gbg och Malmö för en underbar helg. Och alla som kom. Alla alla fina.

ps. Jag ska spela på Spy Bar i Stockholm torsdagen den 26e Maj mellan 02-04. Det blir fantastiskt, kom kom

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi funderar redan på när vi ska boka våra favorit stjärnor igen, så ni får spela ordentligt på rätt tid / rätt plats! lf malmö :)

Niki Yrla sa...

ÅH. Gör gör gör!