lördag 15 januari 2011

Klittor och appar.

Kom in till en tant imorse och väckte henne. Hade på mig mina blå arbetskläder.
Tant: (med varm, moderlig blick) Blåklittan som ute i backarna står, det är du det..


(Blåklittan.)

-----------

Linn berättade för mig om en fantastisk iphone-app hon skaffat. Poop-app. Man sätter igång den när man sitter och bajsar och så känner appen av den som bor närmast som också har på appen, så kan man sitta och chatta med varandra. Helt underbart!!! Jag längtar mer än någonsin nu till måndag, då jag ska shoppa min egen iphonie.

Hallå, vad har ni för abbonemang till era iphones? Hur mycket brukar ni betala i månaden? Har ingen aning om vad jag bör skaffa mig. Comviq kompis åker iallafall i lådan. Svindyrt.

1 kommentar:

raquel sa...

jag älskar din blogg! halkade egentligen bara in på ett bananskal , men tur var väl det. för här står det saker som fått mig att skratta högt