lördag 1 januari 2011

Det vildaste nyåret i mannaminne.

Visade min nyårsoutfit för en annars ganska deppig tant. Hon flög åt alla håll, började nästan gråta av lycka och sa att jag var det finaste hon sett, att hon var så tacksam att få se mig och att jag skulle ha den roligaste kvällen i mitt liv. Jag blev jätteglad och bestämde mig för att jobba därefter.
Och.
Utan att slänga med med detaljer kan jag säga att detta nyår var bland det roligaste jag varit med om. Och det absolut mest galna jag varit med om. Herregud. Bilderna har Mathilda tagit och är från början av kvällen, runt elva. Vi höll igång till åtta på morgonen då vi kom fram till att fan, vi MÅSTE sova någongång. Ingen ville. Fantastisk kväll. Och helt helt jävla galen. Det bor en vilde i mig. I oss.


Intellektet började tala tidigt.
Limpi och Mathilda. Eller, ägarinnan och den lilla lockiga rabieshunden.

Möglan och Ödet.
Satte ribban för kvällen.

Inga kommentarer: