måndag 27 december 2010

Tortyr och bubbelbad.

Igår natt drömde jag att en bekant till mig var ihop med en snubbe som misshandlade henne och nästan höll på att ta livet av henne. De bodde mitt ute i en skog och jag och ett gäng folk åkte dit och hjälpte henne att rymma. Extremt dramatiskt var det, för han fick inte upptäcka oss och han var runt oss hela tiden, men det gick tillslut. Därefter stannade jag för att "ta itu" med honom.
Han såg fruktansvärd ut, men desto mer förbannad var jag. Jag minns att jag höll fast i hans huvud och sparkade på det och det slutade med att jag sydde ihop hans mun, höll hans huvud uppochned och sakta hällde nyponsoppa i hans näsborrar tills han skulle kvävas. Roligt hade jag.
Vågar nog inte veta vad jag har varit i mitt tidigare liv.

Dagen innan hade jag badat bubbelbad med Malin. Förstår inte vad alla aggressioner kommer ifrån.


Inga kommentarer: