torsdag 30 december 2010

Ölprovning och konstnärlig installation.

Igår firade jag min hemkomst med ståt och pompa i ett stiligt kollektiv. Det var jag, Ck, Alice, Sandra, fröken Susanna Brandin och fröken Elin Piel. Ett möjligt framtida superband alltså, vilket vi bevisade genom att spela guitar/sing/drum/basshero. Kan vara bland det mest psykiskt och fysiskt påfrestande jag varit med om på tusen dagar. Sedan hade vi ölprovning, någon typ av sanningslek och därefter discodans halva natten med discoboll och allt.
Däremellan tappade någon öl på golvet, vilket pryddes med chips, kronprinsessparet och lite annat smått och gott. Vi döpte denna installation till smakfulla "La Installacíone". Här nedan kan man få en glimt av mästerverket:

Susanna brister ut i invigningssång.
Elins frågande händer som ingen noterar.

Susanna, Sandra, Ck.

--
Nu får det vara nog med slarvbloggandet. Nytt år, nya tag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, här går en in på bloggen och hoppas på nya inlägg, men tomt har det varit! Icke uppskattat.

Niki Yrla sa...

förlåt! ska skärpa mig.