onsdag 1 december 2010

Raka hår?

Först en liten gratis låt. Snuskbra:

Idag har jag haft planeringsdag med jobbet och det var ömsom ganska roligt, ömsom risgrynsgröt ("örtrisotto") och ömsom kändes det som ett gruppsamtal hos psykologen. Helt slut är jag. Kommer därtill ha ordet "Salutogent" på hjärnan i ett halvår. Well, det kommer att göra chefen stolt över mig.
---
Söndags: Efter en dramatisk och omskakande Ensam mamma-final satt jag och Anna helt mållösa. Därefter rakade (aldrig gjort förut!) Anna sidorna av mitt huvud, ett steg närmre min naturliga hårfärg! Nu har jag bara en vitblond tofs mitt på huvudet.

Gömmer mig ju gärna bakom min lugg, men kanske kanske att man skulle....

Eller? (fegtjej88)

5 kommentarer:

s sa...

Det växer alltid ut igen! Jag minns första gången jag rakade mig, så himla skön känsla!

Niki Yrla sa...

Det är problemet, har haft det blonda i två år och tre månader nu. Jag börjar bli gammal och feg. Måste nog återuppliva ungdomens glada testapåvadsomhelst-hårdagar. Eller..

s sa...

Inget "eller..." du ÄR ung fortfarande, något annat är bara en bortförklaring :)

Niki Yrla sa...

Jag är bäst på bortförklaringar.

Sol sa...

åh ta bort allt, du blir så fin!