måndag 6 december 2010

Årets julvideo, raw version.

Årets julvideo! måste detta vara. Innehåller allt; jag, Ck, fantastiska Bruce på MUG (i dolda kameran-tal och dans), en tävling (som jag vinner) och min nya bas (som jag ska hämta imorgon!!!!). samt en ny låtidé vi improviserat ihop.



Min bas!

Inte Cks gitarr, men ack vad hon önskar.
----
Idag har jag bjudit Anna på mat och vin på Kino, bl a för att fira detta basinköp. Vi talade om att detta är den bästa hösten i våra liv, när vi kom på att det faktiskt är vinter och att det är helt okej.
Jag: Det är så tyst, vacker och vitt.
Anna: Som oskulden.

Poeternas sällskap #2

--
Vad jag vill ikväll är att stå på (eller vid, nu ska en inte överdriva) min franska balkong, puffa på en cigarill och dricka ett glas rödvin, invirad i en filt.


1 kommentar:

Reb aka flatapan @ bdb sa...

überskön låt ju! :D