måndag 22 november 2010

Träningsnarkomani och Rip.

Idag hade jag och Linnea vårt första gemensamma gympass, med bravur. Linnea är min nya träningskompanjon och vi ska träna pass och gym tills nästa termin då vi ska börja kickboxas. Hon har lovat att jag kommer 1. bli stark och 2. kunna slå ned folk och det är allt jag behöver i livet. Är grymt sugen på att träna hårt.

Linnea:

Linnea: Du vet att alla norrlänningar hatar Stockholmare va?
Jag: Äsch. Du hatar inte mig det minsta.
Linnea: Nej det gör jag inte. Men alla andra.
Jag: Varför då?
Linnea: Ni tar vår el. Ni tar vår skog. Ni tar allt.

ack, norrländskor.

--
Idag har jag och Ck utvärderat/utvecklat Rip över några öl, som hon fick bjuda på då jag är mer pank än 48 kr. Därtill planerar två till stora fester.
På torsdag djar vi förresten på café Berlin vid Vasaplatsen, gratis inträde och man är väldigt välkommen.

Rip blev, pga missförstånd, inställt denna månad. Men misströsta inte. Nästa månad är det dags igen.

Inga kommentarer: