tisdag 9 november 2010

Freja och Niki is working the pomelo

Slice it nice.





WORKING THE POMELO LIKE......
A middle boob
like a baby
like a funny story-box
like seal food
like a dropitlikeitshot
like tiger food
like pretty salad
like a sad secret
like a vagina
like a sweaty drink

like Frejmaster.

--
Åh Freja! Hon är så himla fantastisk. Man bara avlider!
Denna dag har jag varit väldigt glad. Cafévat med Ck, Pomelat med Freja.

Igår drack jag och Anna glögg tills vi blev lite berusade, och sedan tittade på senaste Ensam mamma söker och klamrade fast i varandra med tårfyllda ögon och svor att aldrig berätta om det för någon.

--

En vanlig dag på jobbet:
Jag: Älskling, ingen kan kissa så mycket som du. Jag skulle kunna använda dina sopor som mycket effektiva tyngder.
Tant: Haha gullet, men vad ska jag göra då, jag har inget bättre för mig!


1 kommentar:

Josefin sa...

Haha, älska tanter!