söndag 28 november 2010

Adventsframfoten i repris!

Pga uppdateringsbrist och nostalgi tar jag förra årets första advent-video i repris, a la Framfoten:

---

Denna bild på Ck och Mathilda tog jag på Cafeva:

Igår (inatt) sa Ck:
"Om Mathilda försvann ur mitt liv skulle det jag inte ha någonting. Hon är allt; flickvän, bästa vän. syster, tjejen man aldrig fick."



--
Och sist men inte minst; en grym trancedubstepnågontinglåt jag hittade igår. Dör lite.
Afrojack feat. Eva Simons - Take over control (Adam F remix)

---
ps. Hur tvättar man en trasmatta?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trasmattor brukar inte dö av att slängas i tvättmaskiner anpassade för större saker :)

Anonym sa...

Om inte du och din dåtida kombo gör en julskiva så förkastar jag julen för alltid.

Niki Yrla sa...

Sicken idé! Ska diskutera detta med min partner in crime.