onsdag 13 oktober 2010

TACK NEWSEC

Till alla ni som tvekade på grund av min högst ocharmiga diskmaskin med läckande äggmöksvatten kan jag härmed intyga att den är borta!!!
Ringde hyresvärden och bad dem komma och fixa min droppande kran. En mycket snäll kille kom för att hjälpa mig och när det var fixat la jag på mig mina allra snällaste hundögon och visade min vidriga diskmaskin - som är extern och som de egentligen inte alls behöver bry sig om för egen del - och han var så underbar och hjälpte mig att lyfta ut skiten och koppla om allting. Jag är lyckligast i världen!!! Har precis skurat bort allt äggmöksvatten som läckte ut på golvet. Han blev helt chockad över stanken och jag förklarade att det luktar ganska gott nu egentligen mot vad det brukar, då jag så sent som igår kväll rengjorde noggrant med klorin.

Nu är skiten puts väck och jag ska skaffa en enorm papperkorg istället för min lilla burk som ni ser här vid allt vatten:

d

Inga kommentarer: