måndag 25 oktober 2010

Menslöst, men krispigt.

Jag är sådär tom och lugn som man bara är när man varit på gymmet. Hon kvinnan 50+ som alltid är där, var där. Förstås. Kändes tryggt. Hon går ganska fort på rullbandet i en evighet, eller ca 40 min, och ler under hela tiden. Det gör mig glad.
Det mest spännande jag gjort idag är att köpa en ny yoghurtsort. (Vanilj/rabarber.)
Igår lagade jag fisk med KRISPIGT täcke hos Anna och dansade sprudlande lyckodanser till julmusik med sensuell touch. Ikväll ska jag till Sannah med Ck och laga mat.

Har upptäckt en ny relationsserie. Lite sällskap! Den är fantastisk! Och fruktansvärt kul! Se! Om ni gillar sådan skit. Det gör jag. Jag menar, en man som underbara white trash-Nina dejtade blev inzoomad där han satt koncentrerad och stirrade ut i tomma intet och så rullas en bild på Gargamel upp i rutan, som ser ut exakt som honom! Det är roligt. (Dessutom utspelas det hela i Värmland. Det kan knappt bli bättre.)

Hur mår ni?

2 kommentarer:

christoffer sa...

Alltså förstår du att du är bäst i världen på att uppdatera mig på nya svenska relations-dokusåpor?
jag ÄÄÄLSKAR lite sällskap.
tack från ett grått bryssel där jag har jätteont i ryggen.
<3 bögis

Niki Yrla sa...

ÅH. fan. kan du inte vara i stockholm i helgen? jag kommer då! så kan vi titta på Lite sällskap ihop. jag saknar dig som tusan, det var fan ett liv sedan. ett år sedan.