söndag 26 september 2010

Sjukdomsbrud. Medicintjej.

Jag har jobbat hela helgen.
Hela helgen =
Fredag: 12:30-21:15
Lördag: 07-21:15
Söndag: 06:45-15:15
Jag är inte människa just nu. Diverse sjukdomar gör mig också yr och illamående och klådig och ajig. Jag är inte så rolig heller, och jag pladdrar på rutin. Annars mår jag bra.
Har även hunnit med att
1. Bugga.
2. Dansa foxtrot
3. Samla på mig ytterligare en sjukdom!

Träffade Alice på tu man hand idag för första gången på tusen år (eller två veckor) och vi har firat livet med lyxmat på Kino och lyxöl på Kellys och ett halvt musikquiz. Vi åt även klyftpotatis med vitlökssås.
Alice: Nu kommer vi stinka vitlök. Tur att vi bara ska hem.
Jag: Vadå, du vet väl inte vart jag ska!
Alice: Jo. Du ska hem och titta på Ensam mamma söker och rensa dina öron.

*skäms*

(Sedan gav vi de sista klyftpotatisarna till de som satt bredvid oss, samt våra quizsvar som de grubblade över (och våra var rätt). Sjukt goda grannar var vi.)

--
Imorgon ska vi repa som fan. Om några dagar bär det av till Oslo på Queerbaluns. Någon som ska dit?

Inga kommentarer: