måndag 30 augusti 2010

Stipendium, Affischering och klipp.

Helt slut.
Skulle söka stim-stipendium idag. Det var det mest krångliga jag varit med om.
Allra först så dog mitt internet. Sedan så var jag tvungen att skicka in min årsinkomst och den hade jag inte på papper, så jag fick sitta i kö i två växlar till skatteverket för att ta reda på det. Tog över en halvtimma. När jag väl skrivit utförliga förklaringar och tryckte på skicka, så blev det tekniskt fel. Testade igen. Tekniskt fel.
Ringde support, och blev kopplad två gånger. Han sa han att han fixat det. Testade igen (obs, att jag fick skriva om ALLT då) och det blev tekniskt fel. Igen. Då skulle han logga in på sin och skriva åt mig, och han lyckades aldrig få till lösenordet, så bara inloggningen tog tio minuter. När han väl fyllt i allt, och det fungerade, var jag tvungen att maila alla sex arbetsprover (dvs låtar) två åt gången i mail, samt motivering och bla bla. Egentligen skulle jag följt med Ck och skrivit ut affischer, men detta tog över två timmar. Hoppas tusan att jag får det där stipendiet nu.

Sedan har jag satt upp 100 Rip-affischer med Ck och Anna idag, de tog slut i all hast! Är det någon som har skrivare/kopiator så att jag kan skriva ut fler?
Anna är för övrigt en människa jag tycker hemskt mycket om.

Sedan skrev vi Hella och skrev på kontraktet för replokalen! Har noll tid att repa denna vecka, men sedan blir det helt fantastiskt.

Igår fotade vi för nästa Rip-affisch (de bilderna är självklart hemliga i denna tid..) och jag klippte miss Ck and her Mathilda som även fotade dessa bilder:









1 kommentar:

Anna sa...

<3

för övrigt min första kommentar i din blogg, känns stort!