söndag 22 augusti 2010

Hjärtan små. Och stora.

Frukost med Alice, Emma och Linnea = Lisa Ekdahl-tolkning/analys, gaser i magen och bröstuppvisningar "jo, de är rätt stora"
Underbara människor!! Åh! Jag är så glad att jag har er.


Idag har jag promenerat och pepptalkat med Freja i det underbara vädret. Känner mig harmonisk, lugn och djupt nykär i mina vänner. Fan vilken fin kväll det var igår. Tack tack tack. Och morgon. Och eftermiddag. Och den här hösten har mycket att erbjuda, kan jag känna.

Om en vecka drar jag till Stockholm förresten. Söndag kväll till onsdag morgon.

3 kommentarer:

Prinsessan Alice den store sa...

haaah, jag är så bög, helt sjukt. hej!

Niki Yrla sa...

Du är. Och jag. Jag har dragits med böghanden hela eftermiddagen. Vi borde ha bögfest någon dag.

Tok sa...

Jag drömde om dig inatt. Det var värsta stora grymma festen i någon stor lagerlokal och så var du där. sen skulle det vara efterfest (som man skulle anmäla sig till parvis via din mail eller blogg, minns inte riktigt) och alla skulle åka dit tillsammans i en stor bil (typ limousine) jag kom ut sist från festen. och då hade ni redan åkt, taskigt! ;)