lördag 3 april 2010

monster.


Eftersom att jag hade ett monsterjobbpass på 14 h idag, och därtill en monsterrast på tre timmar, komprimerade jag en rolig dag till tre timmar. På dessa tre timmar hann jag träna, duscha och kompensera min uteblivenhet från charterfesten igår genom att chartra i Göteborg istället. Lyssnade till infödingarna till punkt och pricka: "Köp dig en glass" sa min kollega. Jag köpte mig en glass. "Sätt dig i Lejontrappan" sa CK. Jag satte mig i lejontrappan. 
Har odlat inte mindre än fyra fräknar under denna tid också. Inte illa. 

Fick jobba över på min monsterpass, så inte förrän kvart över nio kom jag därifrån. Då missade jag vagnen, nästa skulle komma om en timma så jag gick till Brunnsparken. Det gick definitivt ingen nöd på mig; det doftade sommar och jag kände lyckosting. 


2 kommentarer:

Kråkan sa...

MEN SÅ JÄVLA POSITIV KVINNA!!!!!!11
I like.

Niki Yrla sa...

Jag har det i mig! Tack och lov. Men nu fick jag träningsvärk. Träningsvärk är som pms för mig, jag vill skrika och slå alla,eller sova bort livet och blir skitsur. Just nu = Inga positiva vibbar.