fredag 2 april 2010

Min kvinna på väggen.

Igår köpte jag färg till mitt träd som jag tänkt måla på väggen. Då jag började måla insåg jag att det var ju ett jävligt fult träd. Så jag piffade till trädet lite, och nog blev det inte en bastant kvinna i naturlig storlek som plötsligt stundade på väggen! Naken dessutom. Därtill är hon helt vegansk, vilket är att rekommendera för den veganska kannibalen.
Kvinnan dagtid:



Kvinnan kvällstid:


--
Mådde illa och kände mig likblekare än mina väggar, beslöt mig för att ta hand om min sönderöldruckna kropp och stannade hemma istället för att åka på charter hos Linn och Malin.
Tänkte dricka te och bada badkar hela kvällen, men istället började jag spela in min nya låt i Logic. Det blir faktiskt jävligt fint. 
Nu kanske jag borde laga mat, ska lägga mig snart. 
Jobbar fjorton timmar imorgon. Känns inte brutalt lockande. 

Inga kommentarer: