lördag 17 april 2010

Borde alltid ha fest.

Igår var det inflyttningsfest! Det kom så många fina människor på kvällen och allt var fint tills några grannar knackade på, runt halv ett. Tre snubbar och en tjej och de bad att få komma in och lära känna sina nya grannar. Det kan man ju inte säga nej till, av artighets/godfot-princip. Men alltså, gud. Så fort de kom in så var det "ååh yeah bara brudar här" och jag lyssnade inte då de pratade men de hade tydligen varit homofoba, en kille hade dragit ned sina byxor och jag vet inte mer, men kul var det inte. 
  De hann inte stanna så länge, då jag sa att alla på festen fick gå (inklusive jag själv) och så åkte jag med Linnea och Malin hem till henne och Linn och sov där.  

  Idag har jag städat, plockat, dammsugit, skurat och diskat och det var jävligt roligt. Jag måste vara sjuk, eller så har Göteborg förändrat mig ända in i märgen. 

Bilder från igår:

Festfixare 1. 
Festfixare 2.
Mathilda och Linnea.
Linnea och Lova. 
Emma. 
Malin, Sprallan och Mathilda. 
Kajsa och Kajsa, samt CK bakom dj-båset. (som för övrigt förmodligen ska flytta in i vardagsrummet!!!)
Snygga. 
Sandra i stan!

Inga kommentarer: