onsdag 17 mars 2010

Omeletter utan pannkaka.

Jag har haft folk hos mig sedan i torsdags. Jättefint, men nu är jag helt mentalt slut. Nu sitter jag bara på min säng, har skrivit lite på min och Alices duett och lagat mig en grym fetaostpestozucchinigrönolivomelett. Behöver denna ensamkväll.

Sköt upp min finlandsresa. Först på måndagkvällen fick jag höra från Richard att jag skulle ta en båt från Stockholm kl 16 på tisdagen och sedan hem igen på fredagen. Kunde komma hem senast torsdag för jag jobbar på fredag, och det funkade inte med båten. Så det fick läggas på framtiden. Var ändå jävligt stressad över det hela, så det kändes skönt.
Lite trist dock, kunde varit och spelat exakt nu... Övat på att mixa electro och dubstep, himla förtjusande. Well. Det kommer, som sagt. 

Idag fyller Alice år och imorgon ska vi luncha. Jag ska promenera in till stan ifall det är fint väder. 

--
ps: För exakt ett år sedan bloggade jag följande:
"Jag ska aldrig mer äta såhär mycket. Jag har ätit konstant hela dagen, mår illa som fan och har precis bajsat ut min vikt * 3. Nej, spröda sallader med vattendressing blir nästa steg i livet."

Håller med än idag. Herrehimmel så jag proppar i mig, gärna ren grädde med nedkryddade vetemjölsklumpar och jag har konstant  magknip.  Det börjar bli dags för en glass nu, har nämligen inhandlat kolastrutar. Vattendressingen får vänta en sväng. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, hälsa grattis! Ni är fina.

Niki Yrla sa...

Hälsade ett anonymt grattis!

Anonym sa...

yay! Blev hon glad? :D