torsdag 18 mars 2010

Alice och våren och transvestiter

Lunchade med Spralice idag och tänkte att klart man ska bjuda, födelsedag till ära. Men 
1. Jag var tjugo minuter sen och
2. jag glömde mina pengar hemma, så det blev hon som fick bjuda mig. 

Kan inte nog ösa kärlek över denna fantastiska människa. Jag tycker så brutalt mycket om henne och jag är så glad att jag bor här så vi kan ses ofta. På lördag blir det discobowling och mycket är det att förbereda tills dess.
Vår duett börjar ta form, jag längtar tills första gången vi sjunger den ihop. Kommer bli helt makalöst. 

Jag känner en exaltering i kroppen. Som om något ska hända. Jag längtar. 
--
Hör precis Elona säga till David "ååh du skulle vara en så fin transvestit!" (Och David svarar glatt: Ja, det får jag se till att pröva någongång!)
Härligt att ha henne hemma igen. 

Inga kommentarer: