fredag 26 februari 2010

En produktiv dag!

Byggjobbarna kom redan tjugo över sju istället för åtta och jag var nog snabbast i världhistorien på att studsa ur sängen. De ringde då de var i porten och på tio sekunder hade jag flugit ur bäddsoffan, bäddat ihop den, dragit tillbaka bordet och satt på mig byxor samtidigt som jag sa "hjälp mig hjälp mig hjälp mig hjälp mig" alltmedan Elin var fullt upptagen med att leta upp ett par byxor hon med.

Jullan ringde och var magsjuk den lilla smulan, och min städentusiam dalade rätt kraftigt. Därför har jag ägnat dagen (hittills) åt att försöka sprida min musik. Mailat följande festivaler med tre låtar, en bild och ett förtjusande formulerat brev:
Queertopia
Oslo queer festival
Emmabodafestivalen
Storsjöyran
Urkult
Hultsfred
Arvika
Samt uppdaterat min myspace (!!) med några fina dängor (Fever II, Malin och Till Dig 090522, en ny version av Januari samt lagt tillbaka Time Killing)
Är det någon som vet några fler festivaler/bra ställen att spela på? Har hjärnsläpp.

Mycket stolt! Tänk vad Gab tjatat på mig, och nu bar det av. Hoppas någon nappar. Och hoppas jag hittar en bra körbrud/basist/trummis i Götet. 

2 kommentarer: