onsdag 20 januari 2010

Mostrar och graviditet.

Idag var jag på middag hos mina föräldrar och min moster, hennes kusin och deras vän överraskade från Ljusdal! Himla trevligt, och vilken färd hem sedan. Min moster som sitter på pendeltåget och pratar om att man ska pissa sig själv i örat när man har öroninflammation för då får man det aldrig igen, och att det hade hon minsann gjort och det var bombsäkert. Sedan hann de ändra sig fram och tillbaka huruvida de skulle av i Årstaberg eller Centralen sisodär en sex gånger. (Var de klev av spelade heller ingen roll, samma väg - samma ändhållplats.)
Så himla fina. Förstår definitivt var jag fått min babbel-gen ifrån. 

Igår sa en gubbe på mitt jobb att jag lagt på mig ordentligt, med glad min. Idag sa han:
"Men gud dig kan man ju inte tag i, du är ju försjutton med barn!"
Kära vänner, är det något ni inte berättat för mig? Är jag bamsefet som från ovan, eller är det dags för jungfrufödsel nu?
Min syster har förresten en månad kvar tills hon ska föda. Vart försvann tiden?

Inga kommentarer: