torsdag 14 januari 2010

Gud och jag och jobbet och snygg tjej.

Min Gud har lämnat mig.
Eller fan, livet var så snällt mot mig. I några dagar. Och allt som var snällt då är dumt som tusan nu och jag tycker inte alls att världen är speciellt rolig. Allt går emot mig. Men jag är inte sjuk iallafall, man får vara glad för det pyttelilla för att inte spy och gå under. 

Räddningen just nu är jobbet. Har som en liten rad nu tills jag flyttar, vad det verkar. Idag var det en himla fin kväll och vi blev klara fort som tusan och kunde sitta med några boende och titta på halv åtta hos mig. När jag städat sedan satt jag och dregglade hejdlöst över den rödhåriga i Made in Sweden (och försökte vackert ignorera hennes fruktansvärda kommentar om den tredje kommande medlemmen "Uhhh hon har HÅR under ARMARNA.. hahaha") Mina ränder går aldrig ur. Finns ju hon snygga rödhåriga som kör den tunnelbanan jag åker med på morgonen också... Och så en till förtjusande. Som är mest förtjusande av alla! (Inte du Sofie, men du är också jättebedårande) Gifter jag mig inte med en fräknig rödhätta så känner jag nog inte mig själv helt och fullt. 

1 kommentar:

Tove Daa sa...

Niki, du vet att den rödhåriga tjejen i "Play" gick på Adolf Fredrik i en årskurs över dig va?