torsdag 28 januari 2010

Fukkk Offf, Pj Harvey och Göteborg.

Idag har jag bara PMS. 
Men förra helgen var CK här och vi gjorde helgen till precis vad vi ville. Vi festade och samtalade med Bastian (Fukkk Offf) som visade sig vara trevlig, härlig och jordnära. När vi kom till Pelles efterfest i lördags sa han "Niki, where have you been! I thought you would come to Ace, i missed you!" Så fint, och inte klokt egentligen. Han är en av mina största förebilder inom elektroniska scenen och han ska skicka ljudfilerna för världens bästa Rock, Paper, Scissors till mig så att jag kan göra min remix ordentligt. Wow.

På söndag är Memoargatan 14 min bostad i teorin och jag tänkte ta med lite i helgen som jag kan sätta upp på väggarna. På Söndag får jag och Elona nycklarna och jag undrar hur det kommer att kännas. Jag hade aldrig trott att jag skulle bo där. 
Göteborg i helgen. Spelar på Nya skolan imorgon. 

Sedan undrar jag hur jag inte kan ha lyssnat sönder mig på PJ Harvey - Is this desire? förut. Särskilt låten med samma namn. Världens bästa. Jag ska lyssna tills öronen ramlar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar din blogg! den är apbra!

Niki Yrla sa...

Tack så hemskt mycket, du kära anonyma!