fredag 25 december 2009

Jul och Nyårslöften.

JULSTRESS. Först jobb, sedan släkt, sedan föräldrar, sedan hem + total sömnbrist och till följd av det; en viss irritation. Men fint och bra och nu är jag hemma. Testat lite mixar och släppt nervositeten. Jag ska bara ha brutalt jävla kul.

Ett av mina nyårslöften för år 2010 ska bli att inte dejta manipulativa, extremt svartsjuka och smått psykotiska fransktalande kvinnor på strax under fyrtio år. Helvete vad jobbiga de är. Ifall jag mot förmodan skulle råka glömma detta är det fritt fram att påminna! 

Nu ska jag sova. Jobbar imorgon, och alla andra dagar. Min gulldam som kallar mig Pyret sa att jag är den bästa, duktigaste och gladaste på hela stället. Vilken julklapp! Jag, den gamla trasan..

5 kommentarer:

Kim sa...

Jag drömde om dig inatt. Det var en otroligt lång och otroligt verklig dröm. Vi har inte "träffats" men vi har dansat till bra musik ihop. Men det är också det enda. Jag snubblar in på din blogg ibland också men inte speciellt ofta. Konstigt att man jag då hade en sån..episk dröm om dig.

Niki Yrla sa...

vad spännande! vad handlade den drömmen om? och vem är du, och vilken var den bra musiken? inte illa.

Kim sa...

Drömmen handlade om att vi gick omkring på äventyr. Sen ville jag idka älskog med dig men du ville inte. Fast det var okej ändå. Vi hade kul ihop iallafall. Sen efter ett tag ploppade det upp ett barn som vi gick och bar på, antar att det var vårat. Vi vandrade omkring mycket. Som att vi var pilgrimer eller något sånt. Sen skulle vi till bussen men vi missade den.

Musiken? Minns ej. Tror det var house of pain - jump around. På Svampen, söndagen på Pride.

Niki Yrla sa...

Haha, åh! Hur exakt "ploppade" barnen upp? Får lite svampkänsla. Kanske hade de svampar på huvudet?
Ack! Denna sista kväll under pride var nog den roligaste jag varit på i hela mitt liv! Nu blir jag nyfiken och vill minnas vem du är. Det var inte direkt diskret lite människor där..

Kim sa...

Storken kom. Det är jag helt övertygad om.

Ja det var helt fantastiskt faktiskt. Förra årets var nästan precis lika bra.

Jag var en av de få av manligt kön om vi inte ska in på genus och definitionsfrågor allt för mycket.

Det är roligt att göra folk nyfikna!