söndag 20 december 2009

Jag + Fukkk Offf + Debaser = SANT


I fredags var jag på Heroine och Fat&Ez  (lyssna här) körde ett fantastiskt set! Jag är äckligt kräsen, men de verkligen fick igång alla i publiken och själva var de som galna. Helt underbara. När jag dessutom fick ett mixtape med massor av Fukkk Offf på så var det ju givet (De är för övrigt Fukkk Offfs favorit-djs).
Igår skulle jag till Pelle på förfest innan Konstig klubb och då var de där, världens mest fantastiska killar! Vi fann varandra på två sekunder. Sedan blev det fastställt:
Jag och Fat&Ez ska vara pre-djs tillsammans innan världens bästa Fukkk Offf (lyssna!) den 22 Januari på Debaser Medis! JAG ÄR DEN LYCKLIGASTE MÄNNISKAN I VÄRLDSUNIVERSUM!! Jag är så jävla jävla glad! Vilken trio vi kommer vara, helt galet! Det kommer bli den bästa kvällen någonsin. ALLA måste komma, annars är ni knäppa.