tisdag 24 november 2009

Dj-bokningar!

Jag är rastlös till tusen, och ändå händer det saker hela tiden. 
Idag sov jag till kvart över elva och hade världens mest fantastiska dröm och vaknade helt lycklig. Sedan har jag suttit helt fast framför datorn och spelat in musik och pillat på synthljud, käkat på Shanti med Tove och nu har jag spelat in en excellent julvideo med Jullan på låtsasitalienska. 
Fick en till dj-spelning idag - den tredje bokningen denna vecka, den 25e December, på Debaser Medis antar jag. Sedan har jag fått det fantastiska erbjudandet att vara pre-dj till inga mindre än Simian Mobile Disco i Februari! 

Nästa år ska bli ett jävligt bra år är planen. Detta år var bra i början, och jävligt bra från slutet av maj till slutet av juli. Annars är jag rätt besviken. Känslomässigt har det varit ömsom oerhört fantastiskt, och ömsom - och mest - oerhört svårt. Men jag har skaffat mig nya intressen och har nya människor runt mig. Det är good shit. 

Inga kommentarer: