torsdag 8 oktober 2009

Sjukhetsgrad, Debaser Medis imorgon, samt ett efterfestutdrag.

Jag kommer aldrig bli frisk, tror jag. Har bokat tid hos vårdcentralen idag, jag låter som 1000 hostande tanter i kör, mina lungor rosslar och nu börjar jag dessutom få ont i mitt vänsteröra.
Igår var jag trött på att sitta hemma så efter en fantastisk Bonde söker fru-premiär (Vi var sex anhängare som satt bänkade) begav sig jag, malin och brulélin till Högkvarteret för ett par öl och mysigt umgänge. Tror inte det skadade mig alldeles för hårt. Lika bra att ligga i träning förresten, imorgon ska jag ju spela skivor på Heroine på Debaser Medis, vilket jag inte orkar vara skitnervös inför än. Tänkte sätta ihop en playlist, men det kommer nog bara göra mig ännu mer nervös så jag skiter i det.

Denna video hittade jag i min mobil; ett litet diffust utdrag från dubstep-efterfesten hos Maya i lördags. Fan vad roligt det var. (Alltså HUR ska jag lära mig att inte filma snett? (Eller för all del uppochned). Det blir alltså snett när jag håller mobilen i normal vinkel. Jag har en skittelefon. Men rätt bra ljud faktiskt. )

Inga kommentarer: