torsdag 8 oktober 2009

Öroninflammation, Efterlyst och snart ska jag börja skriva om roligare saker, jag lovar.

Jag har varit på vårdcentralen och där var det en himla action. Fick shoppa loss på apoteket för över 400 pix och det var inhalatorer och doxyferm (antibiotika för oss penicilin-allergiker) och morfinhostmedicin. Får inte upp min hostmedicinflaska, barnsäkringar borde vara förbjudna och jag är så HIMLA TRÖTT på att vara sjuk, det är så TRÅKIGT.

Nu ska jag tydligen dja på Underjorden nästa helg så jag får en betald göteborgstripp, inte illa! Värst vad mycket spelningar det blev helt plötsligt. Älskar det.

--
Jullan och jag satt bänkade framför Efterlyst av någon anledning och tittade på något rån där de sprängt en värdetransportbil och försvunnit med en massa miljoner. Efter en stunds hänförd tystnad:
Jullan: ..oj.
Jag: Vad.. duktigt!
Jullan. Eller hur!!
Jag: Och..modigt!
Jullan: ELLER HUR!

(pk-framfoten deluxe.)

Inga kommentarer: