torsdag 29 oktober 2009

Låtskriveri och annat jobbigt.

Jag spyr på den här låten snart. Nu har jag lyssnat på den 50 000 ggr per dag och spelat om trummorna tre gånger och det är knappt att min åsikt kan räknas längre. Spelade upp den (fortfarande under arbetsnamnet LALALA) för Malin och Flippan igår och Flippan sa wow wow och Malin var totalt lyrisk och sa att det var det bästa jag gjort. Spelade den för Elin och hon höll med mig om att trummorna (gitarrtrum) var lite väl otajta så här sitter jag, hundvakt, och skrämmer livet ur det stackars lilla djuret med mitt trummande. Nu får den snart vara klar för jag orkar inte göra mer. Och sången får vara på sin låtsasengelska, den har ju iallafall ett par rader på riktigt språk så det får duga. Det är ganska kul. 

Imorgon blir det helt och sant studioinspel med Johan i de djupa skogarna a la Huddinge. Och lite sport också om jag hinner. Igår simmade jag livet ur mig med Jullan och det var kul, och så jävla jättejobbigt. Jag kommer snart vara fitaste tjejen i hela trappuppgången. 

Ps. Snart släpper vi nästa I DANCE ALoNE-datum.....

Inga kommentarer: