söndag 11 oktober 2009

Fina mail.

Ikväll har jag fått tre fina mail på facebook.

1. Från Lo som var jätteglad att jag kan spela i gbg nästa helg! Det ska bli hemskt fint att träffa henne.
2. Från Cicely som skrev ordagrant: "alltså niki, jag saknar ditt djande här! det finns ingen som du..", varpå jag lyckligen kunde berätta att jag spelar redan på fredag! Är skitpepp, HÄR SKA DANSAS.
3. Från Michael i Designer drugs som skrev att vi borde prata mer nästa gång vi ses och att jag borde komma och hänga med dem i N.Y. Jag blev töntigt glad över denna oväntade uppmärksamhet och svarade att jag hemskt gärna är pre-dj åt dem (lite storhetsvansinnigt, men herregud ett tillfälle är till för att tas i akt!). De har varit i nya länder varje kväll, sanslöst smickrad över att de minns mig, vi pratade knappt.

Jag har verkligen inte gjort mycket vettigt idag. Jag vill börja promenera och SIMMA och bara röra mig utanför hemmet. Dansa och dricka öl funkar inte som sport. Vafan, jag vill ju bli muskulös, slank och stark!
Men ser redan nu framemot mys-onsdag på hk. Jag älskar hk! Och Sannah kommer först på tisdag tyvärr. Saknar henne som fåret saknar sitt lamm.

Sitter med tända ljus - för en gångs skull; lat_tjej88 - och lyssnar på Xx och är ganska tillfreds med allt.

Inga kommentarer: