tisdag 13 oktober 2009

Bakis en tisdag, vad är det för fasoner!

Efter åtta timmars arbetsdag med brutal tinitus konstant var jag helt slut och tyckte lite synd om mig själv. Så när jag mötte Sofie vid omklädningsrummen som frågade om jag ville med henne till Carmen på inofficiell afterwork så kändes bara ett vrålande "JA!!!!" samt ett kast om halsen på Sofie, som det enda rätta.
Väl på plats hamnade jag, efter att våra eminenta, vinpimplande chefer svirat vidare till Vampire lounge, i parhärvan Sofie+Petrus och Josefin+Janne (en ganska trevlig parhärva bör tilläggas) men stal ganska fort med mig Petrus på barrunda. Har tjatat på Sofie att få träffa honom sedan tidernas begynnelse och såhär, första gången vi sågs, firade vi rejält med deeptalks och kalasmängder alkohol på Nada och därefter Kvarnen ända till stängning (!!!).
Tog därefter en taxi hem - mycket smart av mig.

Idag fortsatte jag och Petrus vårt umgänge med en bakis-Copafrukost. Trevligt som tusan, och därefter gick jag ensam på en promenad som var väldigt kall, skön och välbehövlig.
Jag har umgåtts mer med män de senaste dagarna än jag umgåtts med män på flera år. Mycket spännande!

Kunde inte låta bli att kasta ett öga på de ytterst levande pälsängrarna som Jullan vänligen placerat i ett glas vid fönsterbrädet. De är vidriga. jag HATAR pälsängrar, jag är skiträdd för dem dessutom. Sannah Kvist kommer hit ikväll, jag längtar! Och imorgon är det mysonsdag på hk! Glada dagar i livet.

1 kommentar:

Zanzi sa...

jag gillar generellt sätt inte att umgås med kvinnor. jag föredrar män. oftast bondar vi bättre.

ååååååååhhhh jag ska aldrig mera jobba! jag ska plugga hela livet bara för att slippa jobba. niki sluta jobba!!!! fatta att det är roligt att plugga, det är galet skönt. jag kan knappt beskriva det med ord. bara tanken på att gå tillbaka till jobbet igen ger mig rysningar. fast jag gillarju att jobba när jag väl gör det. men min lathet har blivit för stor. det är SÅ JÄVLA SKÖNT ATT PLUGGA!!!!!