onsdag 21 oktober 2009

Djurpromenad.

Det märks att Tove flytt staden och att jag därför aldrig promenerar längre. En skogsuppförsbacke med mitt lilla bajsnödiga, gulliga djur Alice höll på att döda mig snabbt och effektivt. Årstaviken var stilig. Det var länge sedan nu. Hösten + Årstaviken = Sant.
Ikväll är det världens bästa Bonde söker fru och mysonsdag. Hannah, Christoffer, Rickard, Flippan och förhoppningsvis Malin och Bullan. Innan dess ska jag städa köket och försöka att inte ha ned pälsängrarna i glaset i fönstret. De är lätta att underhålla, de har levt på luft i ungefär två veckor nu.

Detta var min spännande promenad:



Nutidsorienteringen har ändrats en smula sedan min tid.

(Sådär har mitt liv känts den senaste tiden; en passage och rätt ned i isvattnet. Tur att det finns en gullig hund som räddar mig en smula. )

Inga kommentarer: