måndag 7 september 2009

Nytvättade kort, potentiella spyor och uppätna hårprodukter.

Idag har jag ägnat mig åt låtskriveri, tvättning, shopping, matintag, umgänge. 

Tvättade mitt idkort, busskort och bankkort i 60 gradig tvättmaskin med skinande resultat! Blankt, fint och väldoftande. 
Väntade från kl 10:00 på Jävla Malin som aldrig vaknar före 14:00, och dessutom lägger på tjugo minuter på varje tionde minut hon anser sig anlända dit man vill mötas. Jag hatar att vänta, hon hatar att komma i tid. Vi är en dålig kombo på det viset, på alla andra vis är vi världens bästa. Det shoppades spetstrosa, färgglad strumpbyxa, en liten shorts och två dust-it eftersom att Jullan ätit upp min. 
Dagen till ära firade vi våra respektive födelsedagar med intensivt matätande på Shanti. Satt och berättade om när Carolin åt så mycket att hon spydde både på gatan och i rabatten utanför mig och mådde så illa hela kvällen att jag fick komma med spyhinkar och tvinga i henne blåbärssoppa, med lite sköntattdetaldrigskullehändamig-ton i rösten, medan jag smäller i mig för sjutton gubbar. Resultat: Har mått så illa ikväll att jag knappt kunnat stå på benen och Tove har fått mata mig med lite bubbelvatten. 

Nu ska jag dricka något extremt gott te, se lite L word säsong 4 och gråta ögonen ur mig för att Tasha är en fiktiv person. Imorgon ska det städas, jobbas, onlineincheckas, packas... 

ps: Tog ett nytt nummer av Kom Ut som varit borta oerhört länge och har fått en FANTASTISK design. Jag är så lycklig och förvånad att min själ inte vet gränser. Gratis! Ta! 

1 kommentar:

sandy sa...

mhmmm. jag <3 tasha.